Ask.fm

Jeśli macie do mnie jakieś pytania możecie mi je zadać na moim profilu na Ask.fm ;)

środa, 26 września 2012

Powracam !! :D ..( chyba )

Cześć wszystkim :D
Wpadłam dzisiaj na taki głupi pomysł. A może by tak wznowić to opowiadanie ?? A dokładniej napisać jego drugą część ??

Jak sądzicie ? Powinnam napisać historię dzieci naszych kochanych chłopców i dziewczyn ?
Nie będę więcej zdradzała, bo powiem za dużo xd Chciałabym wiedzieć co o tym sądzicie :D

Więc jeśli ktoś jeszcze tu czasem zagląda to proszę o opinie w komentarzu <3

4 komentarze:

  1. tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak! długo czekałam kiedy to powiesz < 33
    codziennie wchodziłam i patrzałam czy nie ma nowego wpisu ; D
    i Qrde nareszcie ; D
    Kocham cię ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się :)
    Powinnaś zrobić drugą część <3

    OdpowiedzUsuń