Ask.fm

Jeśli macie do mnie jakieś pytania możecie mi je zadać na moim profilu na Ask.fm ;)

poniedziałek, 19 listopada 2012

Liebster Award

O jej .. Nie spodziewałam się tego, ale baaardzo dziękuje littlestrawberry za tą nominację ; )

A, więc muszę odpowiedzieć na 11 pytań, a następnie wybrać 11 autorek blogów, które nominuję.
Uwaga! nie można nominować bloga który już cię nominował : (

1. Co skłoniło Cię do pisania opowiadania ?

Zaczęło się od tego, że przypadkowo weszłam na jakiegoś bloga. Zaczęłam go czytać, spodobał mi się i jakaś historia sama zaczęła tworzyć mi się w głowie. Ale wszystko zawdzięczam nudzie : P
2. Co robisz w wolnym czasie ?
W wolnym czasie spotykam się z przyjaciółkami, chodzę na spacery, oczywiście piszę nowe rozdziały na blogi oraz robię to co kocham najbardziej, czyli tańczę : D
3. Co najbardziej w sobie lubisz ?
Jestem zdecydowanie osobą, która nie lubi opisywać siebie. Wolę, aby robiły to moje przyjaciółki. Jakby to powiedzieć brak mi wiary w siebie. Ale jeśli mam napisać co najbardziej to dystans do samej siebie i poczucie humoru ; )
4.  Ulubiona piosenka ?
O jejku.. Jest ich tak wiele. Każda, która wiąże się z jakimś wspomnieniem. Każda do której jestem przywiązana sentymentalnie : )
5. Co denerwuje Cię najbardziej ?
Najbardziej denerwuje mnie ocenianie kogoś po okładce oraz mówienie jak to bardzo kogoś się nie lubi nie mając zielonego pojęcia o tej właśnie osobie. Typowe hejtowanie. 
6. Czego nie lubisz w swoim charakterze ?
Tak jak napisałam wyżej. Brak mi wiary w siebie. Nienawidzę tego, ale też nie umiem tego zmienić. Nie lubię też tego, że nie umiem mówić wprost o własnych uczuciach.
7. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia ?
Miłość ? Nie.. Zauroczenie ? Owszem. Uważam, że miłość jest dopiero wtedy, kiedy znasz doskonale drugą osobę i mimo każdej wady chcesz z nią dalej być i dalej ją kochasz.. W pełni akceptujesz.. A takie zauroczenie zdarzyło mi .. Raz czy dwa ; )
8. Fajki dla szpanu. Co sądzisz ?
Uważam, ze to totalna głupota i wskaźnik osób o niskim poziomie inteligencji. Nie mają w sobie nic za co inni by ich polubili lub na siłę pchają się w kiepskie towarzystwo i sądzą, że jak już będą palić to będą super. Osobiście jestem przeciwko paleniu  : ]
9. Masz jakąś rzecz która "przynosi" Ci szczęście ?
Taką, która przynosi mi szczęście raczej nie. Za to mam naszyjnik, który należał do mojej zmarłej już babci, z którym nigdy się nie rozstaje. 
10. Czym według Ciebie jest szczęście ?
Moją definicją szczęścia jest poczucie spełnienia. Poczucie, że wszystko jest na swoim miejscu, że właśnie tak powinno być. Szczęściem dla mnie nie jest ilość kasy jaką masz. Jest ona niczym jeśli nie masz rodziny, przyjaciół, miłości. Kogoś, z kim możesz dzielić każdą chwilę swojego życia ; )
11. Ulubiona książka ?
Nie jestem zwolenniczką czytania. Nie lubię tego. No chyba, że mają one tematykę nadnaturalną :P jestem fanką Sagi Zmierzch i nie wstydzę się tego i mam gdzieś co inni o tym mówią (szczególnie, że połowa nawet nie czytała książek). Ostatnio też polubiłam Sagę Szeptem autorstwa Beccki Fitzpatrick. Aktualnie jestem w połowie ostatniej części :D

A teraz czas na moje własne nominacje : ) hihi :
I might miss everything you said to me ♥
Don't wanna be without you
True love and true friendship
Opowidania o One Direction
Forever young and crazy.
http://storywith-onedirection.blogspot.com/
http://nobody-compares-to-you-1d.blogspot.com/
She’s so afraid of falling in love...
http://do-you-hear-me-honey.blogspot.com/

Niestety nie mam więcej blogów które mogłabym nominować :( Są to moje ulubione, które śledzę na bieżąco :)

A teraz pytania dla nominowanych ; )
1.Jak i kiedy zaczęła się twoja przygoda z One Direction ?
2.Kiedy i dlaczego zdecydowałaś się zacząć pisać opowiadania ?
3.Która piosenka tego zespołu przemawia do ciebie najbardziej ?
4.Co byś chciała w sobie zmienić ? Dlaczego ?
5.Zastanawiałaś się już co byś chciała robić w przyszłości ?
6.Jakie jest twoje wymarzone miejsce, które chciałabyś odwiedzić lub już odwiedziłaś i chciałabyś tam wrócić ?
7.Z jakiej miejscowości jesteś ?
8.Podstawówka, Gimnazjum czy może Liceum/ Technikum ? W jakiej szkole obecnie jesteś ?
9.Jaka cecha charakteru u innych najbardziej Cię irytuje, a jaką najbardziej szanujesz ?
10.Skąd wziął się twój pomysł na opowiadanie ? Piosenka, film, książka, własna wyobraźnia czy też inne źródła inspiracji ?
11.Jesteś przeciwna związkowi Louisa i Eleanor oraz Zayna i Perrie czy też może ich popierasz ? Jaki masz do tego stosunek ?

Noo .. To by było chyba na tyle :P A co do rozdziału. Postaram się go napisać do weekendu ale nic nie obiecuję, ze względu iż dzisiaj byłam pierwszy dzień w szkole po ponad miesięcznej nieobecności :/ zaległości czas nadrobić : (

4 komentarze:

  1. Gdzie odpowiada się na te pytania do nominacji? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Masz u mnie nominację : ))
    - http://imagine-one-direction-24h.blogspot.com/2012/11/nawet-nie-wiem-od-czego-zaczac.html

    OdpowiedzUsuń